Kiedy zakładamy własną działalność stajemy przed trudnym zadaniem, jakim jest reklama firmy. Jest wiele prostych sposobów na wypromowanie własnej firmy za niewielkie pieniądze. Jakie są sposoby na tanią i skuteczną reklamę?

Internet

Internet jest najpopularniejszym sposobem komunikacji, łączący miliony użytkowników z całego świata. Zaletą Internetu jest możliwość dotarcia z reklamą w prosty i tani sposób do wybranych klientów.

Stworzenie strony WWW jest w chwili obecnej podstawą rozpoczęcia prawie każdej działalności. Estetyczna i dobrze zbudowana strona internetowa w bardzo szybkim czasie dociera do wielu osób co wiąże się z pośrednim zarobkiem dla firmy.

Sklepy online są coraz bardziej powszechne wśród firm prowadzących sprzedaż w sklepach stacjonarnych. Możliwość dotarcia do nieograniczonej ilości klientów sprawia, że sprzedaż z powodzeniem przenosi się do świata wirtualnego. Polacy coraz chętniej kupują w Internecie.

Nie oznacza to, że reklama drukowana całkowicie straciła na znaczeniu. Formy reklamy jak wizytówki, plakaty czy ulotki nadal bardzo dobrze sprawują się w niektórych branżach i mogą być dobrą alternatywą lub dodatkiem do stron WWW.

Wizytówki, ulotki, plakaty, gadżety

Właściciel firmy, jak i pracownicy powinni posiadać profesjonalnie wykonane wizytówki. Świadczy to o właściwym przygotowaniu do kontaktów z klientem. Nie może ich zabraknąć podczas spotkań biznesowych, bankietów i konferencji.

Jedną z tańszych form reklamy są plakaty i ulotki. Dobrze sprawują się w środowisku lokalnym, umożliwiają szybkie dotarcie do większej grupy odbiorców. Możemy wykorzystać je również przy różnego rodzaju event’ach. Masowe rozesłanie ulotek z akcją promocyjną w lokalnym biznesie w znacznym stopniu podnosi ilość klientów.

Jeśli chcesz, aby Twój klient poczuł się wyjątkowo, możemy podarować mu gadżet. Istnieją tanie gadżety takie jak: długopisy, zapalniczki, notesy i smycze reklamowe, które bardzo chętnie przyjmowane są przez naszych klientów. Od Ciebie zależy jak często klient będzie używał gadżetu z Twoim nazwiskiem/logo/nazwą firmy.

Zobacz też:

Jak prawidłowo stworzyć papier firmowy?

Jak prawidłowo stworzyć papier firmowy?

Drukarka nabita papierem firmowym tylko czeka na kolejne druki dokumentów i faktur. Przedsiębiorcom dobrze się kojarzy – to właśnie na nim najczęściej drukowane są faktury jakie przekazywane są do rozliczenia klientom. Papier firmowy to nie tylko oszczędności. W końcu...