Drukarka nabita papierem firmowym tylko czeka na kolejne druki dokumentów i faktur. Przedsiębiorcom dobrze się kojarzy – to właśnie na nim najczęściej drukowane są faktury jakie przekazywane są do rozliczenia klientom.

Papier firmowy to nie tylko oszczędności. W końcu nie musisz mieć kolorowej drukarki, żeby drukować dokumenty logo Twojej firmy w odpowiednich barwach, do tekstu wystarczy tylko czarno biała. Nie zapomnij o tym, że właśnie papier firmowy jest jednym z dyskretnych nośników reklamy. Jak często zdarza Ci się szukać na fakturze danych kontaktowych do swojego dostawcy? Wyobraź sobie, że Twoi klienci też to robią.

Estetyczna faktura, oferta czy umowa świadczą o firmie. O tym jak dba o swój wizerunek i jak profesjonalnie podchodzi do tego co robi. Jak się utożsamia ze swoją identyfikacją wizualną.

Papier firmowy a wymogi prawne:

Wszystkie firmy figurujące w Krajowym Rejestrze Sądowym mają obowiązek umieszczać w swoich pismach takie informacje jak:

  • Nazwa, pod jaką działa firma przykład „Modnemedia.pl Adrian Józefacki”
  • Numer NIP
  • Numer KRS
  • Wysokość kapitału zakładowego (spółki: z o.o., akcyjne, komandytowo-akcyjne)
  • Kwota jaka została wpłacona do kapitału zakładowego (spółki: akcyjne, komandytowo-akcyjne)

Prawo nie do końca jasno określa co jest pismem, a co nie. Dlatego najlepiej każde zamówienie, ofertę, czy umowę drukować na papierze firmowym z wszystkimi wymienionymi danymi.  Oczywiste jest to, że dane kontaktowe znajdować się muszą na każdym papierze firmowym.

Jeżeli nie jesteś pewien jakie Twoja firma powinna zamieszczać dane na pismach napisz do nas. Współpracujemy z Kancelarią Radców Prawnych i chętnie Cię z nią skontaktujemy.

Jak estetycznie zaprojektować papier firmowy:

Papier firmowy powinien być skromy.

Wszelkiego rodzaju zdjęcia i grafiki nie są zalecane. Standardowym a za razem najlepszym rozwiązaniem jest stosowanie 1-2 kolorów powiązanych z CI firmy. Zadbaj o to żeby grafika nie zajmowała za dużo miejsca. Zbyt szerokie pola z adresami czy logotypem będą przeszkadzać przy drukowaniu listów, faktur itd. Postaraj się umieścić jak najmniej danych – nie musisz podawać 5 numerów telefonu. Wystarczy jeden, do sekretariatu. To samo tyczy się adresów E-mail, czy komunikatorów internetowych. Pamiętaj o tym, projektowanie papieru firmowego warto zlecić profesjonalnej firmie, która wie jak go wykonać.

Rabat na papier firmowy!

Dla klientów, którzy przeczytali ten wpis przygotowaliśmy specjalny rabat na papier firmowy z oferty naszej firmy.

Podczas składania zamówienia w koszyku wpisz kod rabatowy: papier10

Tylko z tym kodem otrzymasz 10% rabat na zamówiony papier firmowy! Kupon jest ważny do 31.03.2017r.

 

Zobacz też: