Jak zdobyć nowych klientów do sklepu internetowego?

Jest to pytanie, które zadaje sobie chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Nowe wymagania jakie wprowadza Google są szansą na podwyższenie sprzedaży w Internecie.

Najpopularniejsza wyszukiwarka Google zobowiązuje właścicieli stron z panelem logowania lub przyjmujących elektroniczne płatności, czyli np. serwisy społecznościowe, sklepy internetowe, fora i inne strony, na których można się logować do zakupienia i wdrożenia Certyfikatu SSL. 

Czym jest Certyfikat SSL?

Certyfikat SSL jest narzędziem zapewniającym szyfrowanie danych przesyłanych drogą elektroniczną. Certyfikaty rejestrowane są na nazwę domeny. Najłatwiej jest je rozpoznać po zielonej kłódce widocznej w przeglądarce przed adresem strony internetowej. Sam adres też zaczyna się od protokołu https://, a nie jak w przypadku stron bez certyfikatu http://.

Certyfikat SSL dba o prywatność i bezpieczeństwo naszych klientów, dlatego jego posiadanie jest tak ważne. Już teraz znaczna część użytkowników sklepów internetowych jest świadoma niebezpieczeństw jakie czekają na kupujących przez Internet. Google chce uświadomić jeszcze większą  grupę użytkowników podnosząc ciągle standardy jakie stawia właścicielom stron internetowych.

Jak wykorzystać niewiedzę konkurencji?

Sklepy internetowe, które nie posiadają  certyfikatu SSL sukcesywnie będą spadać na niższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Klienci widząc informację, że strona jest potencjalnie niebezpieczna będą rezygnować z zakupów i szukać innych bezpiecznych stron. Jeżeli chcesz podnieść sprzedaż w swoim sklepie internetowym już dzisiaj zainwestuj w Certyfikat SSL. Większość sklepów internetowych naszych klientów posiada wdrożony Certyfikat SSL, a ci klienci, którzy chcieliby go wprowadzić mogą liczyć na naszą pomoc.

Nasza strona też korzysta z Certyfikatu SSL – dbamy o bezpieczeństwo zakupów naszych klientów.

Zobacz też:

Jak prawidłowo stworzyć papier firmowy?

Jak prawidłowo stworzyć papier firmowy?

Drukarka nabita papierem firmowym tylko czeka na kolejne druki dokumentów i faktur. Przedsiębiorcom dobrze się kojarzy – to właśnie na nim najczęściej drukowane są faktury jakie przekazywane są do rozliczenia klientom. Papier firmowy to nie tylko oszczędności. W końcu...